جلسه - کراپ‌شده

نایب‌رئیس شورای شهر کرج با اشاره به اهمیت توجه به مشاغل و تولیدات خانگی، گفت: مدیریت شهری از رونق این مشاغل حمایت می کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، علیرضا رحیمی به‌اتفاق عمار ایزدیار رئیس کمیسیون شهر هوشمند و حمید دانشی کهن سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فراورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از بازار روز سیب و مشاغل خانگی مستقر در این بازار بازدید کرد و گفت: مدیریت شهری کرج این آمادگی را دارد که فضایی مناسب، فرهنگی و دارای امکانات موردنیاز برای این مشاغل را فراهم کند.

وی افزود: محیط کار برای این مشاغل باید فضایی فرهنگی با وسعت زیاد باشد و الزامی است این موضوع با متولی گری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری احصاء و حمایت و تصمیم‌گیری شود.

نایب‌رئیس شورای شهر کرج توسعه کار مشاغل خانگی در ابعادی گسترده را در تشویق متولیان مشاغل خانگی به خودکفایی بیشتر و ترغیب آنان به ارائه محصولات با تنوع و کیفیت بهتر مؤثر دانست.

رحیمی اضافه کرد: همچنین تولیدکنندگان با ایجاد تنوع در محصولات خود می‌توانند فضایی رقابتی در بازار فروش خود ایجاد کنند، که این امر موجب پیشرفت آنان در عرصه تولید و افزایش درآمد نیز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =