سخنگو

سخنگو شورای شهر کرج گفت: خط قرمز دوره ششم شورای اسلامی شهر کرج جلوگیری از تخلفات ساختمانی بخصوص در املاک قولنامه ای است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، علی قاسم پور در جمع خبرنگاران با اشاره به فاصله زیاد طبقاتی بین مناطق برخوردار و محروم کرج اظهار کرد: خدمات عمومی تاکنون به خوبی در مناطق مختلف این کلانشهر تعریف نشده است.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای شهر کرج افزود: موضوع مناطق محروم و کم برخوردار که در شورای اسلامی شهر به آن پرداخته شده و کلیات خدمات شهری مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه موضوع مناطق کم برخوردار و برخوردار که در شورای ششم به آن توجه بیشتری شده است در حوزه کلیات خدمات شهری است و فقط مختص آسفالت نیست، افزود: تفاوت خدمات در مناطق برخوردار و محروم تنها به آسفالت معابر منحصر نمی شود بلکه باید با کار کاشناسی دقیق و لازم  محرومیت ها در ابعاد مختلف بررسی شود.

قاسم پور یادآور شد: سال های متمادی است که در شهر فاصله بین خدمات مانند فاصله طبقاتی شده است؛ پرداخت عوارض بیشتر توسط مناطق برخوردار دلیل این نمی شود که همه خدمات را متمرکز به این مناطق کنیم چرا که شهر پکیجی از اجزا است و ما کسانی که کارشناسی شهرسازی دارند می دانند که شهر موجود زنده است و می بایست به تمام اجزا آن رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: امروز شورای ششم شهر کرج به این موضوع ورود می کند و اعضای شورای اسلامی شهر در رابطه با نقاط کم برخوردار بحث کارشناسی است و اینکه خدمات می بایست حلقه های مفقوده آن به یکدیگر وصل شود تا شهر با این پیکره بتوان به آن نگاه کرد نه اینکه شهری باشد اجزای خاص دارای شکل های منطقه و مابقی چهره نامرغوب و زشت داشته باشد.

وی بیان داشت: این درد مردم کم برخوردار را بیشتر می کند که عرض بلوار ارم خیابان های شهرداری مهرشهر با آن همه خدمات و طرف دیگر یعنی آق تپه مردم کم برخوردار سکونت داشته باشند و این نشان می دهد که خدمات در گذشته نادرست تعریف شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =