5 - کراپ‌شده

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم اربعین حسینی، در آستان مقدس امامزاده محمد (س) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ جلسه هماهنگی اربعین حسینی با حضور چپردار رئیس شورای اسلامی شهر کرج و مدیران مناطق ۵ و ۶ برگزار شد.

در این جلسه، گزارشی از برگزاری مراسم اربعین و مشکلات سال‌های گذشته و آخرین اقدامات به عمل آمده برای خدمات رسانی به عزاداران ارائه و بر لزوم یافتن راهکارهایی اجرایی برای رفع کاستی برگزاری این مراسم و ارتقای سطح خدمات رسانی به زائرین تأکید شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در این جلسه به ضرورت شورآفرینی و معرفت آفرینی و حفظ وحدت رویه دربرگزاری مراسم اربعین تاکید کرد.

وی برنامه ریزی و هماهنگی جهت برگزاری مراسم اربعین حسینی را بسیار مهم و ارزشی خواند و افزود: تلاش خواهیم کرد مراسم باشکوهتری نسبت به سال‌های گذشته برنامه ریزی و اجرا کنیم. 

این مسئول با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی متعددی برای روز اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس پیش بینی شده است،گفت: خواستار همکاری و تعامل عملی تمامی نهادها و ادارات شهرکرج در برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم هستیم.

گفتنی است در این جلسه نمایندگانی از اداره اوقاف و امور خیریه، هلال احمر، هیئت‌های عزاداران و هیئت رزمندگان غرب کرج و سپاه ناحیه امام هادی (ع) حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =