• ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸
  • کد خبر: 78079
شهریور

شهردار کرج گفت: هفدهم شهریور ۱۳۵۷، تداعی گر جلوه ای از مبارزات ملت غیور ایران اسلامی و سرآغاز فصل خونینی از حماسه جاودان مردان و زنانی است که در مسیر عزت و کرامت وطن، از جان و مال خویش گذشتند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، متن این پیام به شرح زیر است:
هفدهم شهریور ۱۳۵۷ یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شود که جدایی میان مردم و حکومت را عمیق تر کرد و نشان دهنده استیصال و ناتوانی رژیم پهلوی در مقابله با نهضت بزرگ امام خمینی(ره) بود.
این روز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تداعی گر جلوه ای از مبارزات ملت غیور ایران اسلامی و سرآغاز فصل خونینی از حماسه جاودان مردان و زنانی است که در مسیر عزت و کرامت وطن، از جان و مال خویش گذشتند.
قیام ۱۷ شهریور یادآور حماسه‌آفرینی و ایستادگی اسطوره‌هایی است که عطای زندگی خاکی را به شهد شیرین شهادت بخشیدند و لبیک گویان به دیار باقی شتافتند؛ آنان که با شهادت خویش، زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شدند و نشان دادند هیچ چیز نمی‌تواند اراده پولادین و ایمان راستین مردان خدا را شکست دهد.
ملت سرافراز ایران اسلامی، به تأسی از دستورات الهی و منویات هدایت بخش مقام معظم رهبری، از هیچ دشمن و قدرتی واهمه نداشته و ندارند، چرا که مکتب مردم این آب و خاک با شهادت و ایثارگری الفتی دیرینه دارد و بدون تردید درخت تناور انقلاب، وامدار خون شهیدان است.
بدینوسیله به روح ملکوتی تمامی شهیدان، بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدای قیام خونین ۱۷ شهریور، درود و صلوات نثار نموده و ضمن گرامیداشت یاد آن عزیزان، از خداوند سبحان، توفیق همه خدمتگزاران به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسألت دارم.

مصطفی سعیدی سیرائی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =