قاسمپور

سخنگوی شورای شهر کرج گفت: شفاف‌سازی تهاتر باهدف پیشگیری از فساد، رانت و سایر تخلفات ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، علی قاسم پور در نطق پیش از دستور یازدهمین جلسه رسمی شورا اظهار کرد: به نظر می‌رسد شهرداری کرج باید در امر معاملات و تهاتر تجدیدنظر جدی داشته و معاملات ازنظر مالی و اعتباری بررسی دقیقی شود.

وی ادامه داد: شفافیت در معاملات املاک شهری  و تهاتر از رانت، فساد و مشکلات دیگر جلوگیری خواهد کرد و باید در چارچوب قانونی عمل کرد.

سخنگوی شورای شهر کرج در بخش دیگری با تأکید بر تفویض اختیارات به مدیران مناطق و سازمان‌های شهرداری کرج، گفت: ازآنجاکه شهرداری دارای نیروهای انقلابی، توانمند و پاک دست فراوانی است باید شهردار در بحث تفویض اختیار به مدیران مناطق و سازمان‌های تابعه اقدام لازم به عمل آورد.

قاسم پور گفت: البته در بحث منابع مالی این تفویض اختیارات می‌تواند با بررسی بیشتر انجام شود.

وی در خصوص شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد شهرداری کرج نیز گفت: در این بخش باید نظارت‌ها بیشتر شود و از نظام پیمانکاری سالاری فاصله گرفت.

عضو شورای شهر کرج افزود: نظارت بر پرداخت حقوق، بیمه و بیمه تکمیلی کارکنان و کارگران شرکت‌های پیمانکاری ضروری است تا در این زمینه از حقوق این قشر به‌خوبی حمایت شود.

قاسم پور تأکید کرد که در بحث شرکت‌های پیمانکاری باید بازنگری شود تا ضمن ارتقای خدمات شاهد بروز مشکلاتی برای کارگران این شرکت‌ها نباشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =