چپردار

رئیس شورای شهر کرج خواستار پرداخت به موقع حقوق پاکبانان شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، جواد چپردار در نطق پیش از دستور یازدهمین جلسه رسمی شورا که با حضور تعدادی از نمایندگان پاکبان ها و سبزبانان شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: اغلب در برخی از بازدیدهای که از سطح مناطق و سازمان‌ها توسط اعضای شورای شهر انجام‌شده است نارضایتی از سوی پاکبانان به اعضا منعکس‌شده است و موردبررسی و پیگیری شخص بنده و سایر اعضا شد ه است.

وی افزود: در این راستا ضمن تشکر از خدمات پیمانکاران جاری به جهت کسب رضایت نسبی به معاونت خدمات شهر و پیمانکاران اعلام می‌کنیم شورای دوره ششم کرج از پیمانکاران درخواست می‌کند که درمجموع قراردادهای پیمانکاران بازبینی انجام شود و حقوق و مزایای این عزیزان به‌موقع پرداخت شود و اگر پیمانکاری به مطالبه این قشر خدوم و زحمتکش رسیدگی نکند لغو قرارداد می‌شوند.

رئیس شورای شهر کرج به موضوع بیمه تکمیلی و خدمات درمانی پاکبان ها و کارکنان فضای سبز اشاره و بیان کرد امکان فراهم شدن تسهیلات بیمه برای این قشر زحمتکش و خانواده آن‌ها فراهم تا این عزیزان بتوانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

چپردار در بخش دیگری به موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و پیمانکاری اشاره کرد و یادآور شد: دغدغه اصلی مجموعه خدوم شهرداری در حوزه شرکت‌ها است که برخی از  رسانه‌ها نیز در حال پیگیری هستند در مجموعه شهرداری توفیقی پیدا کردیم تا تغییر وضعیتی برای همکاران شرکتی داشته باشند که حدود  380 پست موجود است که همکاران شرکتی ما می‌توانند در این تغییر وضعیت از این مزیت استفاده کنند همکاران شورای شهر دوره پنجم و مدیریت قبلی شهرداری تلاش کردند ولیکن الآن نهایتاً در مدیریت فعلی شهرداری و شورای ششم این مهم محقق شد و بر اساس آزمون و مصاحبه همکاران شرکتی تبدیل وضعیت خواهند شد. نظارت خواهیم داشت تا اولویت باسابقه، مدرک تحصیلی مرتبط و نتایج آزمون تحصیلی باشد.

وی اضافه کرد: در این راستا تلاش خواهیم کرد کسانی که اولویت و شرایط اختصاصی این تغییر وضعیت رادارند بتوانند از با رعایت عدالت از این امکان استفاده کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در خصوص قانون ایثارگری بیان کرد: همه همکاران مجموعه شهرداری با هر نوع قراردادی بدون محدودیت می‌توانند از قانون تبدیل وضعیت ایثارگری استفاده کنند و این قانون شامل همه فرزندان شهدا و ایثارگران می‌شود تلاش می‌کنیم همه از این وضعیت برخوردار شوند و هیچ مغایرتی با ظرفیت‌های دیگر ندارد. که البته رعایت عدالت در این جذب‌ها هم اولویت دارد.

چپردار یادآور شد: تعدادی از همکاران نیروی شرکتی درخواست داشتند که تلاش کنیم امکان تغییر وضعیت برای آن‌ها نیز ایجاد شود در این راستا برای ایجاد چنین فرصتی قطعاً با مجلس شورای اسلامی به کمک مدیریت شهری و مدیران استانی هماهنگی انجام خواهد شد و تلاش می‌کنیم و از همه ظرفیت‌ها برای تغییر وضعیت کارکنان استفاده کنیم.

وی به حضور نماینده پاکبانان که در جلسه صحن رسمی حضور یافتند اشاره کرد و گفت: باعث افتخار مدیریت شهری است که نماینده‌ای از این قشر خدوم و زحمتکش کاندیدای شورای دوره ششم بود از این حضور و اقدام جسورانه  تشکر می‌کنم ان شالله خداوند سلامتی کامل و موفقیت به همه بخصوص به پاکبانان بدهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =