مهاجری

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر کرج خواستار به‌روزرسانی سامانه املاک شهرداری کرج شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز  به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، حسین مهاجری در نطق پیش از دستور یازدهمین جلسه رسمی شورای شهر کرج اظهار کرد: سامانه املاک شهرداری از اوایل دوره شورای پنجم پیگیری شده است و تاکنون غالب املاک شهرداری در سامانه بارگذاری شده است اما نیاز به بررسی و تکمیل این سامانه است.

وی گفت: این سامانه که در دوره پنجم باهدف شناسایی و نگهداری اطلاعات املاک و مستغلات و همه معاملات ملکی شهرداری راه‌اندازی شد، به‌روزرسانی شود.

وی افزود: علیرغم بارگذاری املاک شهرداری در این سامانه، هنوز استفاده از این سامانه انجام نگرفته و شهرداری هنوز به‌صورت سنتی امور املاک را انجام می‌دهند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: لذا ضروری است در این راستا سامانه الکترونیکی املاک شهرداری عملیاتی شود.

مهاجری در بخش دیگری به لزوم زیرسازی برخی از معابر اشاره کرد و افزود : زیرسازی معابر شهرک فرهنگیان و بهارستان در سه مرحله در کمیسیون عالی معاملات جهت مناقصه ارائه‌شده است.

وی یادآور شد: با عنایت به اینکه این منطقه مدت‌زمان زیادی است که فاقد آسفالت است لذا ضروری است عملیات اجرایی زیرسازی آسفالت و همچنین روکش آن در اسرع وقت انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =