عمار

رئیس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت‌های شورای شهر کرج گفت: کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز نمادی از توسعه مراکز ملی در این استان است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، عمار ایزدیار در بازدید از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، ضمن آشنایی با ظرفیت ها و امکانات کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز اظهار کرد: این مکان جایگاه مناسبی برای استقرار مراکز نوآوری، شتاب دهنده ها و استارتاپ ها است که باید با نگاهی ملی برای توسعه آن اقدام کرد تا علاوه بر جذب نخبگان و فعالان حوزه  فن آوری در شهر کرج، امکان حضور فعالان اکوسیستم نوآوری را از استان‌های اطراف همچنین شهرهای اطراف کرج را فراهم کند.

وی افزود: سوابق تخصصی شرکت دانش بنیان سیوان، زمینه مناسبی برای توسعه این کارخانه فراهم کرده است و می توان به زودی شاهد آغاز فعالیت این کارخانه و استقرار اینفلونسرها و دیگر علاقمندان به فعالیت در موضوعات حوزه دیجیتال در این مرکز بود.

ایزدیار در این نشست ضمن توجه به لزوم فعالیت های مرتبط با شتاب دهنده ها و استارتاپ‌ها برای حل مشکلات موجود در شهر کرج بیان کرد: اقتصاد دیجیتال یک مقوله بسیار مهم در عرصه انقلاب های دیجیتال است که می توان با توجه به این آن، بسیاری از مشکلات را حل کرد و شاهد گسترش اقتصاد مقاومتی را در جامعه بود و این موضوع از مهمترین نیازهای جامعه امروز است که نیازمند مطالعه تخصصی و برنامه ریزی مناسب است .

رئیس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت‌های شورای شهر کرج یادآور شد: کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز نیز که به همت و سرمایه گذاری دانش بنیان سیوان اماده شده است می تواند نقش اساسی در این نگاه تخصصی به موضوع فناوری و نوآوری داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =