مصطفی سعیدی سیرائی - کراپ‌شده

سرپرست شهرداری کرج بر تسریع در فرایند تبدیل وضعیت ایثارگران تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی در جلسه بررسی روند تبدیل وضعیت فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران همچنین نیروهای دارای شرایط شرکت در آزمون تبدیل وضعیت، ضمن پیگیری اخذ استعلام‌ها بر سرعت بخشیدن به روند کار تأکید کرد.

وی بابیان اینکه به گفته مقامات مربوطه، شهرداری کرج به‌عنوان دستگاه پیشرو در سطح استان در تحقق این مهم به شمار می‌رود، تأکید کرد: نیروهایی در اداره کل سرمایه انسانی، اداره کل دفتر نوسازی و تحول اداری و دیگر واحدهای مربوطه باهدف تسریع در فرایند تبدیل وضعیت فرزندان شاهد، جانباز و ایثارگر مأمور شوند.

سرپرست شهرداری کرج در ادامه به نحوه روند برگزاری آزمون تبدیل وضعیت چند درصد از تأمین نیروهای شاغل در شهرداری‌های سراسر کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به سوابق افرادی که برای آزمون ثبت‌نام کردند می‌توان گفت؛ پذیرفته‌شدگان در این آزمون افرادی هستند که با تحصیلات بالا در واحدهای خدمات بودند و به جرات می‌توان گفت این افراد پاک دست موردنیاز شهرداری هستند.

شایان‌ذکر است در این جلسه شهردار کرج، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، مدیرکل سرمایه انسانی، مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری، فرمانده حوزه هشت حضرت سیدالشهدا (ع) و مشاور امور ایثارگران شهرداری کرج حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =