واکسن

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز از افزایش دو برابری میزان تزریق روزانه واکسن کرونا در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد بابایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان البرز اظهار کرد: در حال حاضر حدود هزار نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند و روزانه حدود سه هزار نفر هم به صوت سرپاپی به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه می‌کنند.

وی ادامه داد: هرچند روند شیوع کرونا در استان نزولی است ولی هنوز رنگ‌بندی‌ها تغییر نکرده و به‌جز طالقان که زرد است مابقی شهرستان‌های البرز قرمز رنگ هستند.

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز با اشاره به افزایش دو برابری میزان واکسیناسیون در استان، توضیح داد: هفته گذشته روزانه ۲۰ هزار دز واکسن به واجدین شرایط تزریق می‌شد ولی دیروز حدود ۴۰ هزار دز واکسن تزریق‌شده است.

بابایی گفت: از دیروز افراد بالای ۴۰ سال امکان تزریق واکسن را پیداکرده‌اند و با توجه به اینکه متقاضیان این دهه زیاد هستند، تقاضا می‌شود واجدین شرایط قبل از مراجعه به مراکز تجمیعی، حتماً ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر یک مرکز در کنار استخر دانش تا ۱۲ شب برای تزریق واکسن به مراجعان فعال است و از امروز هم یک مرکز دیگر در مصلی مهرشهر فعال می‌شود و اگر استقبال خوب باشد به‌مرور به تعداد این مراکز اضافه خواهد شد.

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: کسانی که بعد از ساعت ۱۰ شب برای تزریق واکسن مراجعه می‌کنند و جریمه می‌شوند، می‌توانند مستندات خود را به واحد اجراییات پلیس راهنمایی و رانندگی ارائه دهند تا جریمه اعمال‌شده حذف شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =