5 - کراپ‌شده

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج گفت: اراضی بایر این منطقه از سوی عوامل خدمات شهری پاک‌سازی شد.

سید رضا فیض در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی از زمین‌های خالی موجود در سطح محلات به مکان تخلیه انواع پسماند و نخاله‌های ساختمانی تبدیل‌شده و مناظر نامناسبی ایجاد کرده است، عوامل معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه به‌طور مستمر اقدام به پاک‌سازی این زمین‌ها می‌کنند.

وی گفت: تخلیه خاک و نخاله‌های ساختمانی و ریختن پسماندهای شهری در زمین‌های بایر موجب نارضایتی شهروندان و برهم زدن سیمای شهری و همچنین آلودگی محیطی می‌شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج افزود: نیروهای تلاشگر خدمات شهری به‌منظور رعایت مسائل بهداشتی و جلوگیری از انتشار بیماری‌ها و در راستای بهبود ارائه خدمات به شهروندان، پاک‌سازی مکان‌های متروکه و زمین‌های خالی را که در اثر عدم توجه عده‌ای از افراد به محل جمع‌آوری زباله و نخاله تبدیل‌شده را پاک‌سازی کردند.

فیض همچنین با توجه به اهمیت بسیار زیاد رعایت ساعت جمع‌آوری زباله‌ها از سطح شهر، بیان کرد: شهروندان ساعت و زمان تعیین‌شده خروج زباله از منزل را رعایت کنند.

وی اضافه کرد: سطل‌های مکانیزه در قالب مخازن اضطراری در معابر سطح شهر تعبیه‌شده که در صورت نیاز شهروندان می‌توانند استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =