منعمی

رئیس کمیته بانوان،کودک و خانواده شورای شهر کرج گفت: سهم بانوان در پست های مدیریتی شهر لحاظ شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، فاطمه منعمی در نطق پیش از دستور دوازدهمین جلسه رسمی شورای شهر کرج در خصوص موضوع سیاست گذاری در حوزه شهری و در نظر گرفتن نقش بانوان شاغل در مجموعه شهرداری اظهار کرد: اگر نسبت به نیازهای حاضر بانوان آگاهی نداشته باشیم اگر از حقوق مدنی بانوان آگاهی نداشته باشیم هیچ وقت نمی توان برای شناخت مسائل و مشکلات آنها گامی برداشت چه برسد به اینکه بخواهیم وارد فاز عملیاتی بشویم و کاری برایشان انجام بدهیم.

خزانه دار و رئیس کمیته بانوان،کودک و خانواده شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: با توجه به اینکه در الگوی اسلامی ایرانی  انسانیت پیشرفته موضوع بانوان مورد تأکید قرار گرفته و برای رسیدن به این الگو بایستی نقش بانوان در ساحت های مختلف خانوادگی، با حفظ و اصول شعار دینی دیده بشه به نظر می رسد هر از گاهی بایستی به انجام وظایف خودش هم آگاه باشد و هم به جدیت انجام دهد و هم اینکه در کنار انجام وظایف ارتباط مستمر با سازمان های دیگر را که به قولی بخشی از این موضوعات هستند حفظ بکند تا انجام و یک پارچگی حفظ و از موازی کاری های اجتناب شود.

منعمی بیان کرد: جدای گله مندی از دیگر سازمان های متولی از رئیس شورای شهر خواهش می کنم از متولیان امر در این حوزه دعوت شود و گزارشی در این خصوص در صحن علنی شورا توسط این عزیزان ارائه و اگر نیاز به توضیحات بیشتر بود جلسات غیرعلنی گذاشته شود تا بتوان با ایجاد یک پارچگی و رفع  موانع در این خصوص اقدامات مستمرتری انجام داد.

وی خطاب به سرپرست شهرداری کرج افزود: اخیرا انتصاباتی در مجموعه شهرداری انجام شده سوال من این است که در این انتصابات سهم بانوان کجاست؟ آیا در شهرداری کرج که نیمی از جمعیت آن را بانوان تشکیل می دهد اگر بخواهیم منصفانه نگاه کنیم در این چرخه ای که در شهرداری برای انجام خدمت رسانی به مردم وجود دارد بانوان که نسبت به آقایان منشاً اثر بیشتری هستند آیا هیچ بانویی توانمندی وجود نداشت که در سطح هر میدانی یا ارشد شهرداری قرار بگیرد.

منعمی در پایان از طرح توانمند سازی بانوان شهرداری خبر داد و یادآور شد: طرح توانمند سازی بانوان شهرداری در دست اقدام است تا با توجه به شایستگی بانوان در پست‌های مدیریتی که امکان حضور بانوان در آنها میسر هست انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =