اسدیان

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج گفت: در دوره ششم شورا روند مطالعات پروژه‌ها پیش از کلنگ زنی با جدیت پیگیری خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، محمد اسدیان در بازدید از پروژه پارکینگ طبقاتی واقع در بلوار مولانا جنب پارک خانواده منطقه هشت شهرداری کرج و انتقاد از جانمایی این پروژه اظهار کرد: در دوره ششم به طور جد مطالعات پیشینی پروژه ها را که شامل مطالعات رفتارشناسی، ترافیک، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی  و مکان یابی است مطالبه خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: اگر به سمت مدیریت علمی آمیخته با تجربه حرکت نکنیم شش دوره دیگر هم در حوزه مدیریت شهری قانون گذاری کنیم هیچ اتفاقی که نخواهد افتاد بلکه دچار پس رفت خواهیم شد.

اسدیان با اشاره به اینکه در موضوعات مهم شهری و نحوه خدمات رسانی به شهروندان باید تحقیق و پژوهش در اولویت امور باشد، بیان کرد: نقش پژوهش در توسعه همه جانبه پایدار چنان برجسته و انکار ناپذیر است که می توان آن را بدون تردید نیروی محرک توسعه در تمام زمینه ها دانست.

 رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج یادآور شد: حوزه های مختلف شهری اعم از حمل و نقل، فرهنگی، عمرانی، زیست محیطی و بهداشتی، قبل از هر نوع اقدام توسعه ای باید مورد پژوهش قرار گیرند تا نقاط ضعف و قوت سیستم شناسایی شوند.

به گفته اسدیان، پژوهش باید در همه بخش های مدیریت شهری به عنوان یک ضرورت برای تصمیمات کلان شهری عملیاتی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =