2 - کراپ‌شده

سرپرست منطقه دو شهرداری کرج بر ضرورت تبیین انضباط مالی در هزینه کردها و تدابیر لازم در اولویت‌بندی‌های مالی تأکید کرد.

احدالله احمدی پرگو در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز بابیان اینکه بودجه مصوب سال جاری منطقه دو نسبت به سال گذشته افزایش ۸۰ درصدی داشته است، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در تلاش هستیم ضمن افزایش جذب درآمد بالا در حوزه‌های مختلف درآمدی منطقه را به سمت توسعه پیش ببریم.

وی بر ضرورت تبیین انضباط مالی در هزینه کردها و تدابیر لازم در اولویت‌بندی‌های مالی تأکید کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد تمامی پرداختی‌های  پرسنلی در زمان مقرر پرداخت می‌شود.

سرپرست منطقه دو شهرداری کرج ضمن بیان اهمیت برنامه‌ریزی مدون در حوزه جذب، هزینه‌ها و تأمین مالی پروژه‌ها و هزینه‌های جاری، اضافه کرد: شهرداری‌ها از حیث تنوع خدمات و گستردگی جمعیت، از کلیدی‌ترین نهادهای خدمات رسان عمومی محسوب می‌شوند.

احمدی پرگو با اشاره به عملکرد چندروزه عوامل اجرایی منطقه پرداخت و گفت: ایمن‌سازی معابر با استفاده از علائم هشداردهنده، نصب تجهیزات و ادوات ترافیکی، لکه‌گیری آسفالت معابر، اجرای طرح‌های جهادی پاک‌سازی محله محوری ازجمله اقداماتی است که در این مدت اجرایی شده است.

وی با اشاره به تسریع در پروژه‌های عمرانی مهم منطقه، گفت: پروژه باغ «رنجی‌ها» و بوستان ۱۳ هزار متری بلوار کامیون داران ازجمله پروژه‌هایی است که از سوی منطقه به جد پیگیری می‌شود تا هر چه سریع‌تر در اختیار شهروندان قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =