تودیع ومعارفه  حوزه معاونت مالی

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج گفت: سلامت کاری در حوزه مالی از مهم‌ترین اولویت‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی سلطانی مقدم پیش از ظهر امروز (شنبه) در مراسم تودیع و معارفه آقایان «محمد آژیر» که به عنوان سرپرست اداره کل مالی، «رامین بیرجانی» به‌عنوان سرپرست معاونت اداره کل امور مالی و خانم «اعظم فلاح نژاد» به‌عنوان سرپرست اداره حسابداری» منصوب شدند، ضمن قدردانی از عملکرد حوزه مالی، سلامت کاری در حوزه مالی را از مهم‌ترین اولویت‌های این بخش دانست و گفت: این  اقدامات، زمینه‌ساز ارتقای عدالت در پرداخت‌ها و افزایش کیفیت خدمات رسانی به شهروندان است.

وی گفت: جابه‌جایی های مسئولان در شهرداری امری طبیعی بوده و امید است با بهره گیری از تجارب افراد در سمت های مختلف، بتوان به اهداف والای سازمانی در جهت پیشبرد اهداف شهرداری که خدمت خالصانه به شهر و شهروندان است، دست پیدا کرد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج ادامه داد: امیدواریم با تلاش تمامی همکاران این حوزه بتوانیم در شفافیت کامل، شاهد افزایش تحقق درآمدهای پایدار باشیم.

گفتنی است؛ پیش از این «علی عابدی» به عنوان مدیرکل امور مالی و «امیرحسین دهستانی» به عنوان معاون اداره کل امور مالی شهرداری کرج و «کامران رمضانی» به عنوان رئیس اداره حسابداری شهرداری کرج انجام وظیفه می کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =