666 - کراپ‌شده

سرپرست شهرداری کرج افزایش رضایتمندی شهروندان را مهم‌ترین هدف مجموعه مدیریت شهری عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی صبح امروز در بازدید از دوایر و میز خدمت شهرداری منطقه هشت، رضایت شهروندان و تکریم ارباب‌رجوع را هدف نهایی برنامه‌های شهرداری خواند و گفت: افزایش رضایتمندی شهروندان مهم‌ترین رکن عملکرد شهرداری است.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد این منطقه، اضافه کرد: تکریم ارباب‌رجوع و خدمتگزاری به شهروندان در ادارات حائز اهمیت است در این راستا مدیران مناطق و مسئولان بخش‌های مختلف، باید بسترهای ارتباط مداوم با شهروندان و تکریم ارباب‌رجوع را در مجموعه خود تقویت کنند. 

سرپرست شهرداری کرج بیان کرد: تسریع در رسیدگی به درخواست‌های مردمی، تکریم ارباب‌رجوع و به دست آوردن رضایتمندی شهروندان در سیستم اداری مدیریت شهری جزء اولویت‌ها است. 

سعیدی سیرائی افزود: رفع مشکلات شهروندان باید در دستور کار قرار بگیرد و تمام دغدغه کارکنان تلاش در جهت حل معضلات شهر باشد.

وی بیان کرد: لکه‌گیری معابر، کاشت درختان، ایجاد تنوع گیاهی در فضای سبز شهر و حفظ نظافت شهر همچنین حذف زوائد بصری از موضوعاتی است که باید نسبت به آن توجه ویژه داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =