حضور پلیس در صحن - کراپ‌شده

رئیس شورای شهر کرج گفت: شورای ششم با قول تحقق وعده ها به میدان آمده و یکی از مهمترین وعده های مسئولان در همه دوره ها و مقاطع، انتقال زندان ها از کرج و به دنبال آن کاهش آسیب های اجتماعی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، جواد چپردار در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی استان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، حضور این عزیزان در پارلمان محلی را به فال نیک گرفت و همکاری همه جانبه دو بخش را عامل وقوع رخدادهای مفید و موثر در شهر ارزیابی کرد.

چپردار با بیان اینکه بخش عمده ای از مشکلات اجتماعی و آسیب ها در کرج ناشی از وجود این زندان هاست، گفت: مدیریت شهری به عنوان یکی از اعضای اصلی دخیل در اجرای طرح، از هر گونه اقدام مرتبط حمایت می کند.

وی، از مسئولان نیروی انتظامی استان خواست با انجام پیگیری های لازم، به این معضل بزرگ شهری که مورد درخواست شهروندان نیز هست، پایان ببخشند.

رئیس شورای شهر کرج در بخش دیگری به برخی ویژگی های این دوره از شورا اشاره کرد و گفت از خصوصیات بارز دوره ششم، برخورداری از تحصیلات آکادمیک و سابقه حضور اعضا در مدیریت شهری است که این مهم، تصمیم گیری و پیگیری امور شهر را تسهیل و تسریع می کند.

در این نشست فرمانده نیروی انتظامی استان البرز، رئیس پلیس راهور و فرمانده نیروی انتظامی شهر کرج به همراه تعدادی از معاونین حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =