حاجی قاسمی

دبیر شورای شهر کرج با تقدیر از ارائه آمار دقیق توسط فرمانده انتظامی استان البرز، از جمله معضلات بزرگ مدیریتی کشور را کلی گویی برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، مجتبی حاجی قاسمی، در دیدار فرمانده انتظامی شهر کرج با اعضای پارلمان شهری گفت: متاسفانه در کشور ما آمار و اطلاعات با هزینه بسیاری جمع آوری می شود حال آنکه از این آمار در تصمیم گیری ها و اقدامات بهره برداری مناسب صورت نمی گیرد.

حاجی قاسمی، به اشتراکات دو دستگاه شهرداری و نیروی انتظامی پرداخت و اضافه کرد: شهرداری و پلیس دو ارگان خدمات رسان کف خیابان هستند که با مردم دارای ارتباط مستقیم و متقابلند. از همین رو همکاری دو بخش می تواند نتایج بسیار شایسته ای را برای شهر به همراه داشته باشد.

وی، سپس به طرح پیشنهاداتی به منظور افزایش همکاری بیشتر این دو حوزه پرداخت.

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه موضوع جمع آوری خاک و نخاله بدون وجود دیتابیس های مربوط به خودروها و همکاری پلیس ممکن نخواهد بود، اضافه کرد: تعداد قابل توجهی قرارداد جمع آوری خاک و نخاله با پیمانکاران بسته شده، در حالیکه کمتر از ۵۰ درصد پاکسازی به این حوزه اختصاص پیدا می کند.

به گفته این مسئول، از محل صرفه جویی ناشی از بازبینی این قراردادها و حذف هزینه های مازاد، می توان برای تامین و اصلاح زیرساخت های ترافیکی بهره برد.

حاجی قاسمی، یکی دیگر از امکانات قابل استفاده شهرداری برای نیروی انتظامی را تجهیزات پایش تصویری برشمرد و با تاکید بر اهمیت هوشمندسازی فعالیت های پلیس اذعان کرد: هم اکنون علاوه بر مونیتورینگ مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج، مونیتورینگ خدمات شهری نیز فعال شده است و نیروی انتظامی قادر خواهد بود از این امکانات برای امور مختلف شهر بهره برداری نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =