غلامرضا رضوانی

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج با اشاره به نزدیک شدن به فصل بارندگی، از لایروبی منهول‌ها و انهار شهری با هدف مدیریت بارش‌ها و رفاه شهروندان خبر داد.

غلامرضا رضوانی در گفت‌و گو با پایگاه خبری کرج امروز با بیان اینکه معاونت خدمات شهری از هیچ تلاشی برای افزایش رفاه مردم دریغ نمی‌کند و با تلاش و کار جهادی سعی در رفع نواقص موجود دارد، اظهار داشت: لایروبی منهول‌ها و انهار در راستای جلوگیری از آبگرفتگی معابر، هدایت آب‌های سطحی به خارج از شهر و رعایت موارد بهداشتی که رفاه شهروندان را به دنبال دارد، هر ساله انجام می شود.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به فصل پاییز و احتمال بارندگی و نیز به منظور جلوگیری از بروز سیلاب و آب گرفتگی معابر، آلودگی‌های زیست محیطی، تجمع پساب‌ها، جلوگیری از بوی نامطبوع و مدیریت روان آب‌های جاری،  نیروهای خدمات شهری در مناطق دهگانه در حال نظافت و پاکسازی و انجام عملیات لایروبی و پاکسازی تمامی کانال‌ها و مسیل‌های سطح شهر هستند.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج خاطر نشان کرد: قبل از آغاز بارش‌ها در سال جاری، با توجه به اهمیت موضوع جلوگیری از بروز آب گرفتگی‌ها در معابر، عملیات پاکسازی و لایروبی کانالها، منهولها، انهار و مسیلهای شهری کرج در دستور کار قرار گرفته است و برنامه‌ریزی لازم جهت لایروبی نقاط آبگیر و حساس صورت پذیرفته و این عملیات تا پاکسازی کامل در مناطق دهگانه ادامه خواهد داشت.

رضوانی با اشاره به اینکه تلاش گسترده و شبانه روزی پرسنل خدمات شهری با هدف ایجاد نمای بصری مناسب در سطح شهر و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان صورت می‌گیرد، از شهروندان خواست تا به منظور یاری رساندن به شهرداری از ریختن پسماندهای شهری و نخاله‌های ساختمانی در جوی‌های آب و مسیر رودخانه‌ها و حریم آنها خودداری کنند.

وی همچنین با بیان اینکه برای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان در زمان بارش‌ها، کلیه نیروهای خدمات شهری همراه با ادوات و ماشین آلات در آماده‌ باش کامل خواهند بود، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی در نقاط مختلف شهر کرج با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا در اسرع وقت موارد مطرح شده، پیگیری و از سوی خدمات شهری منطقه مربوطه رفع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =