چپردار

رئیس شورای شهر کرج تاکید کرد: برای تحقق مطالبات پاکبانان و همکاران شرکتی با جدیت پای کار آمده ایم، اما خروج از مسیر انصاف، قانون و مصالح به نفع هیچ کس نیست.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، جواد چپردار که عصر امروز یکشنبه در جریان برگزاری سیزدهمین جلسه علنی شورای شهر کرج سخن می‌گفت، نظارت دقیق بر تعهدات و عملکرد پیمانکاران را از مهمترین اولویت‌های شورا برشمرد.

چپردار گفت: به کارگران خدوم پاکبان و سبزبان قول بررسی و گشایش در حقوق، سنوات، مدت قرارداد، بیمه تکمیلی و پرداخت به موقع حقوق را دادیم اما این مهم فقط از طریق اعضای محترم و کمیسیون های شورای شهر، در تعاملات قانونی و نظارتی با مدیریت شهرداری محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: افتادن در فضاسازی های مجازی، قول های غیرعملی یا تحریک افکار عمومی بر خلاف مصالح بوده و در تحقق شایسته این امور به هیچ وجه موثر نخواهد بود.

رئیس پارلمان شهری کرج افزود: چه بسا این اقدامات در مواردی با اطلاع یا اثبات سوء نیات مشهود و عقبه های مشکوک، بازدارنده خواهد بود.

وی از  کارگران خواست از مسیر قانون و مصالح خارج نشوند.

چپردار، در بخش دیگری از تذکرات خود به پیگیری موضوع ارتقاء حقوقی و رفاهی همکاران شرکتی اشاره کرد و ادامه داد: پیگیری امور مذکور از همه مبادی و مبانی قانونی از جمله: دولت، مجلس، استان، شورا و شهرداری در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه برای پیگیری این امور در آغاز راه هستیم، خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که قراردادهای پیمانی و شرکتی جاری، شیوه و مدلی از انواع استخدام و اشتغال در نظام جمهوری اسلامی است که بسیاری از مردم از جمله جوانان نخبه انقلابی و دانشگاهی در کلانشهر کرج با کثرت و تعدد درخواست ها از شورای ششم، متقاضی بهره مندی از این حداقل های ممکن در مقوله اشتغال از انواع پیمانی و شرکتی هستند.

رئیس شورای شهر از همکاران شاغل در شهرداری خواست تا این موهبت جاری را قدر بدانند و با طرح موضوعات، قیاس های نامرتبط و یا تحریک فضای عمومی از مسیر انصاف، قانون و مصالح خارج نشوند.

وی تصریح کرد: در آن صورت ممکن است مساعدت و استمرار در همکاری یا پیگیریِ موثر امور مربوطه، مقدور نشود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =