• ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
  • کد خبر: 78228
55 - کراپ‌شده

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج در دیداری مردمی مشکلات محله بیلقان را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ حمیدرضا عبدالله پوربه همراه عمار ایزدیار عضو شورای اسلامی شهر کرج با حضور در مسجد جامع بیلقان ضمن بررسی مشکلات ساکنین این محله، دستورات لازم را در چارچوب قوانین شهرداری در جهت رسیدگی به مشکلات شهروندان صادر کرد.

عبدالله پوربه ضرورت کار جهادی و خدمت رسانی به شهروندان اشاره کرد و گفت: اقدامات جهادی عمرانی، طرح های ضربتی خدمات شهری و استمرار رسیدگی به زیرساخت‌ها و ارتقاء و زیباسازی جداره های شهری از برنامه هایی است که در این منطقه اجرا خواهد شد.

وی بروزرسانی مبلمان شهری به منظور تأمین رفاه و آسایش مردم و اجرای برنامه های فرهنگی محله محور برای ایجاد نشاط اجتماعی و تقویت روحیه شادابی و پویایی و مسئولیت‌ پذیری و مشارکت شهروندان در امور شهری را موضوعاتی برشمرد که توسط منطقه اجرایی می شود.

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج با اشاره به استفاده از گروه های جهادی و بسیجیان و مشارکت آن ها در ارائه خدمات به شهروندان ابراز امیدواری کرد: با هم افزایی و برنامه ریزی مناسب بتوان کارهای مهم و بزرگی را در جهت رفاه شهروندان انجام دهیم. 

وی گفت: موضوع آسفالت معابر، بهسازی فضای سبز بوستان‌های بیلقان، تأمین و افزایش سطل های مکانیزه همچنین جمع آوری زباله و رنگ آمیزی جداره های شهری از موضوعاتی است که در این دیدار مطرح وجهت اجرای آن دستورات لازم صادر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =