منعمی

رئیس کمیته بانوان،کودک و خانواده شورای شهر کرج، در دیدار با مدیرکل امور بانوان استانداری البرز، بر ضرورت توانمندسازی و امیدبخشی به بانوان، تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، فاطمه منعمی در این دیدار که امروز دوشنبه برگزار شد، بانوان را نیمه بسیار اثرگذار جامعه معرفی کرد که به دلیل کمتر دیده شدن نقش آنها در کشور، بسیاری از استعدادهای شان مخدوش و روحیات آنان آسیب پذیر شده است.

وی با بیان اینکه امروزه بانوان در بسیاری از کشورهای جهان نقش های اساسی ایفا می کنند، بر لزوم بکارگیری زنان در پست ها و سمت های مدیریتی تاکید کرد.

رئیس کمیته بانوان،کودک و خانواده شورای شهر کرج افزود: این اقدام می تواند به ایجاد اعتماد به نفس عمومی در زنان جامعه منتج شود.

به گفته منعمی با توجه به وجهه مادری و وظیفه تربیتی بانوان در جامعه، توانمندسازی آنان از طریق آموزش و ایجاد آگاهی می تواند به ارتقای سطح دانش عمومی جامعه منجر شود.

وی یکی از راهکارهای ارتقای این دانش و آگاهی را استفاده از سَمَن ها به ویژه آن دسته از نهادهایی عنوان کرد که ویژه این قشر تشکیل شده است.

عضو شورای شهر کرج تاکید کرد: همچنین ایجاد فضاهای رفاهی و اختصاصی بیشتر برای حضور بیش از پیش بانوان در جامعه، توان آنها برای مقابله با مشکلات را افزایش خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =