دومی جلسه با کیسوسکداران در سازمان میادین

سرپرست شهرداری کرج با اشاره به رونق فضای مجازی و کمرنگ شدن نقش کتاب پیشنهاد فروش کتاب در کیوسک‌ها را مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی در نشست با کیوسک داران سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج، به کساد شدن بازار کیوسک داران در فروش روزنامه اشاره کرد.

وی گفت: با توجه به استفاده بیش از حد جوانان از گوشی و فضای مجازی همچنین کمرنگ شدن نقش کتاب که زمانی به عنوان بهترین دوست از آن یاد می شد، ضرورت دارد فرهنگ کتابخوانی را میان جوانان ترویج کنیم.

سرپرست شهرداری کرج ادامه داد: رونق فضای مجازی همچنین موجب کاهش تولید روزنامه شده و دکه دارانی که امرار معاش آنان با روزنامه تامین می شد با مشکل مواجه شده اند.

سعیدی سیرائی با تاکید بر اینکه انجام کار فرهنگی در شهر، آینده روشنی برای فرزندان ما به همراه دارد، کرد: تولید روزنامه کاهش یافته و فروش کتاب می تواند جایگزین خوبی برای آن باشد.

وی از مسئولان مربوطه در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج خواست تا لایحه ای مبنی بر رایگان بودن واگذاری دکه های سطح شهر برای دکه دارانی که کتاب می فروشند به شورا ارائه دهند تا این مهم مصوب و محقق شود.

سرپرست شهرداری کرج افزود: این در حالی است که اگر دکه ای در طرح عمرانی قرار داشت برای جابجایی آن با مشکل مواجه نشویم و دکه با این شرط به متقاضیان واگذار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =