رحیمی

نایب رئیس شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه خواست مردم همیشه آنچه در ذهن مدیران می گذرد، نیست، گفت: مشکلات اصلی مردم را باید از دید و زبان مردم پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، پیرو بازدید علیرضا رحیمی نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج  در تاریخ ۸شهریور۱۴۰۰ با  حضور محمد گروسی سرپرست منطقه یک شهرداری کرج و جمعی از مدیران شهرداری کرج  از منطقه اسلام آباد صورت گرفت این منطقه را به عنوان نقطه ای با برخورداری اندک از امکانات و خدمات، یادآور شد.

در این بازدید و دیدار محلی مشکلاتی احصاء و با تحقق آنها بخشی از نیازها و خواسته های مردم و ساکنان این منطقه مرتفع شد.

وی در خصوص پیگیری ها و اقدامات انجام شده گفت: حفاری و ایجاد انشعاب فاضلاب، جدول و پله گذاری، جمع آوری ایستگاه نخاله های فضای سبز، بهسازی و راه اندازی زمین ورزشی داخل پارک آزادگان، دیوارکشی کوچه یوسفی، بهسازی زمین ورزشی و ارائه امکاناتی همچون توپ و تور والیبال برای زمین  ورزشی جنب پارک، تملک چهار باب ملک واقع در طرح ساماندهی از جمله مواردی بود که به مدیر منطقه ارجاع و اقدامات لازم در جهت نیاز شهروندان صورت گرفت.

رحیمی افزود: هم اکنون انشعابات خط فاضلاب با همکاری مدیر آبفای شهرستان و همکارانشان در خیابان های احمد کافی و خیابان حسینی بن بست اول، کوچه پورغلامی و فرعی های آن در اولویت قرار گرفته و بعضآ انجام شده و انشعابات فرعی معابر از جمله کوچه فرحبخش در دست اقدام می باشد. و طی لیست مورد اشاره برخی اقدامات انجام و یا در حال تکیل است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر کرج، احداث زمین ورزشی چندمنظوره را پروژه مهم در جهت افزایش سرانه ورزشی شهر و بخصوص منطقه کم برخوردار اسلام آباد دانست و خاطر نشان کرد: اداره خدمات شهری منطقه ظرف مدت هفت روز نسبت به پاکسازی زمین ورزشی اقدام نمود و همچنین  طراحی احداث زمین ورزشی انجام شده و در حال برگزاری مناقصه می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =