مصطفی سعیدی سیرائی

سرپرست شهرداری کرج با اشاره به اینکه شهروندان صاحبان اصلی شهر هستند، تاکید کرد: خدمات ارائه شده از سوی دستگاه های خدمت رسان و پیش بینی پروژه های شهری باید با لحاظ صرفه و صلاح شهروندان باشد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی در جلسه رسیدگی به پرونده زمین‌های سپاه واقع در پروژه میدان سپاه بر ضرورت رسیدگی به مشکلات شهروندان تاکید کرد و گفت: اولویت اصلی مدیریت شهری رفع نیازهای شهروندان به عنوان صاحبان شهر است.

وی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته توافق نامه‌هایی در خصوص تملک زمین‌های واقع در پروژه که متعلق به سپاه است صورت گرفته، اظهار داشت: تعامل با سپاه در خصوص اجرای پروژه‌های اولویت دار تا حدودی به سرانجام رسیده و در آینده ای نزدیک تعیین تکلیف خواهد شد.

سرپرست شهرداری کرج در ادامه، از اهمیت رعایت عدالت در اجرای قوانین شهری و ارائه خدمات مختلف عمرانی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و ... سخن گفت و افزود: انقلاب کردیم و شهید دادیم که عدالت برقرار شود بر همین اساس باید برای تحقق این مهم تمام تلاش خود را بکنیم.

سعیدی سیرائی ادامه راه شهیدان برای رسیدن به اهداف انقلاب را از مهم ترین وظیفه مدیران و مسئولان ذکر و عنوان کرد: نگاه انقلابی داشتن در اجرای پروژه‌ها و ارائه خدمات شهری خود اقدامی جهادی به شمار می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =