• ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
  • کد خبر: 78241
مصطفی سعیدی سیرائی

سرپرست شهرداری کرج گفت: موفقیت نظام و جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف حاصل تفکر انقلابی و ایثار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی در حاشیه مراسم تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت، اظهار داشت: بیش از ۴۰ سال از دفاع مقدس می‌گذرد و هر موفقیتی که در نظام و جمهوری اسلامی به نتیجه رسیده، حاصل تفکر انقلابی، دفاع مقدس و جنگ تحمیلی بوده است.

وی اعتماد به جوانان، ایمان و اعتقاد راسخ به تفکر انقلابی همچنین ارزش دادن به داشته ها را از عوامل موفقیت در دفاع مقدس ذکر و عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس در عملیات‌های مختلف، اقداماتی در حوزه نظامی انجام شد که با هیچ درس و دانشگاه در نظام دنیا محقق نمی‌شد.

سرپرست شهرداری کرج اضافه کرد: با تلاش و پشتکار جوانان عزیزمان و شهدای گرانقدر از شهید سردار سلیمانی گرفته تا شهید باکری، همت، خرازی‌ها، باقری و دیگر سرداران شهید، موفق به پیروزی در درفاع مقدس و حفظ این موفقیت تا کنون شده ایم.

سعیدی با اشاره به اینکه اولین رمز پیروزی رزمندگان و ماندگاری حماسه دفاع مقدس تابعیت محض از ولی فقیه بود، گفت: تقوا، اعتقاد راسخ به انقلاب و خدمت صادقانه به مردم از باورهای رزمندگان بود که انقلاب را به پیروزی رساند.

وی با یادآوری این موضوع که حمایت مردم نیز در پیروزی انقلاب نقش پررنگی داشت، تاکید کرد: برای تداوم این حمایت، مسئولان باید در هر جایگاهی که هستند صادقانه به مردم خدمت کنند چرا که مردم خود را به نظام ثابت کردند و مسئولان نیز باید خود را با انجام وظایفشان به مردم ثابت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =