پیاده روی اربعین

روایت قاب‌های ماندگار پیاده‌روی اربعین را در نمایشگاه عکس عاشورایی سلوک واقع در باغ فرهنگ پارک ملی ایران کوچک، ببینید.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به برگزاری آئین افتتاحیه نمایشگاه عکس عاشورایی سلوک، یاد و خاطره مرحوم «جواد سعیدی» عکاس و روایتگر عکس‌های عاشورایی را گرامی داشت.

وی اضافه کرد: راز نهفته خلقت هنرمندانه عکس‌های به نمایش درآمده در این نمایشگاه را می‌توان حاصل عشق به کار دانست که این خصلت از خصوصیات بارز مرحوم سعیدی بود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اضافه کرد: همه‌ساله در همین ایام این هنرمند فقید همراه با مردم در مسیرهای منتهی به کربلا با هنر خود تصاویری ماندگار از این نمایش عظیم را ثبت و روایتگر این حماسه بزرگ در قاب تصویر می‌شد.

بضاعتی پور با ابراز خرسندی از رونمایی این عکس‌ها، گفت: فقدان روح هنر در شهر را می‌توان با برگزاری جشنواره و  نمایشگاه مناسبتی جبران کرد و با دیده شدن هنرمندان و نمایش آثار آن‌ها در مناطق مختلف، روح زندگی  به کالبد شهر برمی‌گردد و  نشاط و آرامش شهروندان نیز افزایش می‌یابد.

گفتنی است؛ در آستانه عزاداری شیعیان برای ایام اربعین حسینی، باغ فرهنگ پارک ملی ایران کوچک میزبان دوستداران فرهنگ و هنر در نمایشگاه عکس عاشورایی سلوک روایت قاب‌هایی ماندگار از سفر معنوی اربعین است.

این نمایشگاه تا دهم مهرماه از ساعت ۹ الی ۱۷ واقع در کرج بلوار ماهان بوستان ایران کوچک میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =