قهرمانی

نایب‌رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت ایجاد کلکتور جمع‌آوری آب‌های سطحی در بلوار ماهان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، مریم قهرمانی صارم به همراه رئیس‌ کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر و مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری از روند پیشرفت پروژه تقاطع ماهان-آزادی بازدید کرد و گفت: بزرگ‌ترین چالش پیشروی این پروژه قطع شدن مسیر کلکتور در ادامه کانال بلوار ماهان است که قطعاً در اولین بارندگی مشکلاتی را فراهم می‌آورد.

وی گفت: فارغ از توجیهاتی که این تقاطع روگذر را به زیرگذر تبدیل کرده است و معارضات ایجادشده اعم از تأسیسات زیرزمینی، بهره‌برداری و سرعت بخشیدن به پایان این پروژه می‌تواند شهر را به تکمیل پازل مسیری موازی خیابان شهید بهشتی نزدیک کند.

نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج بابیان اینکه در حال حاضر بخشی از این پروژه توسط پیمانکار و بخشی توسط سازمان عمران در حال انجام است، گفت: بازدید مستمر از پروژه‌ها و رصد پیشرفت فیزیکی بی‌تردید بر رفع موانع ادامه عملیات اجرایی مؤثر است.

قهرمانی صارم تأکید کرد: با اتمامی مشکلات مالی پیشروی شهرداری، همراهی شورای اسلامی شهر می‌تواند روش‌های جذب درآمد و تعریف پروژه‌های زیرساختی برای شهر را به همراه داشته باشد.

وی افزود: یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های این‌جانب دچار شدن مدیریت شهری به آفت روزمرگی ست و غافل بودن از اقدامات زیرساختی و عمرانی است.

به گفته نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج در یک ماه گذشته تب جابه‌جایی‌های مدیریتی، سرعت‌گیر خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان بود که امیدوارم با فروکش کردن این تب مسیر توسعه و خدمت‌رسانی با سرعت بیشتری طی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =