عمار

رئیس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت‌های شورای شهر کرج خواستار مرتفع شدن موانع بر سر راه مجتمع تجاری مهرویلا شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عمار ایزدیار با تأکید بر اینکه مدیریت شهری باید به سمت ایجاد منابع پایدار برود، اظهار کرد: ناگزیریم در مجموعه شهرداری به سمت درآمد پایدار برویم اما بااین‌حال سال‌هاست مجتمع تجاری مهرویلای کرج که مکمل پروژه عمرانی زیرگذر آیت‌الله هاشمی بوده به‌صورت نیمه‌کاره رهاشده است.

وی افزود: بر این اساس با کمتر از ۱۰۰ میلیارد تومان این مجتمع تجاری که بیش از شش هزار مساحت تجاری دارد قابلیت بهره‌برداری دارد و می‌تواند یک درآمد پایدار برای مجموعه مدیریت شهری ایجاد کند.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت‌های شورای شهر کرج بیان کرد: امروزه شهرداری‌ها با مدد گیری از دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، شرکت‌های دانش‌بنیان باید روزبه‌روز سطح وظایف خود را ارتقا داده و خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه کنند.

ایزدیار بابیان این‌که همه مردم از زمان تولد تا مرگ به‌نوعی با شهرداری‌ها ارتباط دارند و نمی‌توان گفت تنها در یک مقطع زمانی خاص این ارتباط وجود دارد، ادامه داد: آن وظایفی که در این نهاد عمومی غیردولتی بیش از همه به چشم می‌آید وظایف نظارتی، عمرانی و خدماتی است درحالی‌که امروزه شهرداری‌ها وظایف رفاهی و فرهنگی همچنین مدیریت منابع را بر عهده‌دارند.

وی بیان کرد: در حوزه درآمدهای پایدار باید موارد جدیدی شناسایی شود و مواردی نیز باید به‌روز شود در این راستا باید ضمن ارائه آموزش‌های لازم به مردم برای کاهش تولید پسماند، تفکیک از مبدأ و دیگر هزینه‌ها، منابع درآمدی جدید برای شهرداری‌ها در نظر گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =