مصطفی سعیدی سیرائی

مصطفی سعیدی سیرائی، سرپرست شهرداری کرج در پیامی فرا رسیدن اربعین شهادت الگوی حریت و ۷۲ تن از یاران باوفایش را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، متن این پیام به شرح زیر است: 
السَّلامُ عَلَیٰ وَلِیِّ اللّٰهِ وَحَبِیبِهِ، السَّلامُ عَلَیٰ خَلِیلِ اللّٰهِ وَنَجِیبِهِ، السَّلامُ عَلَیٰ صَفِیِّ اللّٰهِ وَابْنِ صَفِیِّهِ، السَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ الْمَظْلُومِ الشَّهِیدِ، السَّلامُ عَلَیٰ أَسِیرِ الْکُرُباتِ وَقَتِیلِ الْعَبَرَاتِ.
اربعین، روز زنده نگه داشتن یاد و نهضت شهیدان کربلا است. حماسه حسینی عظمتی بزرگ را در تاریخ رقم زد و این نهضت اسلامی چراغ راه آزاد مردان و مبارزان  راه ظلم در سرتاسر دنیا قرار گرفت و به بشریت درس مقاومت و ایثار و نپذیرفتن ظلم را داد.
نمونه واقعی تاثیر پذیری از نهضت حسینی، انقلاب شکوهمند اسلامی است که در تار پود آن حماسه حسینی و در خون آن مبارزه با ظلم و استبداد در جریان است.
اینجانب اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، سرور و سالار  شهیدان کربلا و ۷۲ تن از یاران با وفایش را به پیشگاه حضرت امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و شهروندان پیرو نهضت عاشورایی کلانشهر کرج تسلیت عرض می کنم و امید دارم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه‌های زندگی باشیم.
مصطفی سعیدی سیرائی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =