رحیمی

نایب رئیس شورای شهر کرج به نظرسنجی از دو هزار و ۸۰۰ شهروند کرجی اشاره کرد و گفت: کمبود سطل زباله و انباشت آن در سطح شهر دغدغه اصلی شهروندان عنوان شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، علیرضا رحیمی در نطق پیش از دستور چهاردهمین جلسه رسمی شورا ضمن عرض تسلیت اربعین سید و سالار شهیدان و فوت علامه حسن زاده آملی اظهار کرد: از سرپرست شهرداری بابت حضور میدانی در سطح شهر به‌خصوص در محله‌های کم برخوردار تشکر می‌کنم ان شالله خدمت رسانی به شهروندان ادامه دار باشد و پروژه‌های بزرگ نیز سریع‌تر تکمیل و به بهره برداری برسند. 

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه طرح جمع آوری سبدهای زباله در دوره قبلی شورا به اجرا درآمد، گفت: مقرر شد به تعداد موردنیاز سطل زباله مکانیزه تهیه و در شهر توزیع شود.

نایب رئیس شورای شهر کرج گفت: شهر کرج بر اساس آمار احصا شده شهر کرج به چهار هزار سطل زباله مکانیزه احتیاج دارد که تا کنون دو هزار و پانصد عدد از آن تامین و جانمایی شده است.

رحیمی اضافه کرد: اجرای طرح یادشده پیش از تهیه امکانات موردنیاز موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم کرده است.

وی در این باره گفت: آراستگی و پاکیزگی شهر از مهمترین دغدغه‌های همیشگی شهروندان است که خودشان باید در آن سهیم باشند ولی یکی از کمترین کارهای که شهرداری می تواند انجام دهد بحث جانمایی سطل های زباله در مناطق مختلف است.

رحیمی با بیان اینکه بوی تعفن و دپوی زباله در سطح معابر شهری تبدیل به دغدغه شده است، گفت: تعداد سطل‌های زباله به دقت در شهر جانمایی شود تا شاهد رفع آلودگی‌ها باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =