غلامرضا رضوانی

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج گفت: ضدعفونی گرمخانه‌ بانوان کرج روزانه انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، غلامرضا رضوانی در بازدید از گرمخانه ویژه بانوان، گفت: این بازدید با هدف نزدیک شدن به فصل سرما انجام شده تا در جریان وضعیت اسکان مددجویان در این مرکز قرار بگیریم.

وی گفت: در این بازدید مسائل مددجویان و مشکلات و موانع توسعه ظرفیت ارائه خدمات به بانوان آسیب‌دیده مورد بررسی قرار گرفت و با مددجویان و مسئولان مربوطه در این گرمخانه‌ دیدار و گفتگو شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج با اشاره به اینکه در گرمخانه‌ بانوان به همه مراجعه کنندگان یک وعده صبحانه و شام گرم داده می‌شود، افزود: ضدعفونی این گرمخانه هر روز انجام می‌شود تا پروتکل‌های بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع کرونا رعایت شده باشد.

فعالیت گرمخانه آقایان از آبان‌ماه آغاز می‌شود

رضوانی با تاکید بر اینکه گرمخانه بانوان ۶۰ تخت برای اسکان مددجویان دارد، گفت: این گرمخانه شبانه روزی است و در تمام فصول سال فعالیت دارد. 

وی اضافه کرد: ۸ الی ۱۰ تخت خالی در این مجموعه وجود دارد، تا در مواقع اضطراری مورد استفاده قرار بگیرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج با اشاره به اینکه فعالیت گرمخانه آقایان از آبان ماه سال جاری آغاز می‌شود، گفت: در دهه دوم آبان ماه روزانه بین ۷۵ تا ۸۰ نفر در این گرمخانه پذیرش می‌شوند ولی با سرد شدن هوا آمار پذیرش افزایش می‌یابد. ظرفیت این گرمخانه ۱۰۰ نفر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =