افتتاح فاز اول کنار گذر مهرشهر

شهردار کرج با اشاره به افتتاح فاز نخست کنارگذر مهرشهر، گفت: عملیات اجرای فاز دوم این پروژه به طول دو کیلومتر آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی در مراسم افتتاح فاز اول کنارگذر مهرشهر که پیش از ظهر امروز یکشنبه هجدهم مهر ماه با حضور کامبیز بازرگان معاون وزیر جهاد و کشاورزی، اعضای شورای شهر و معاونین برگزار شد، اظهار کرد: اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت کار شهرداری است.

وی به پروژه های مهم در دست احداث در کرج اشاره کرد و گفت: یکی از این پروژه‌ها، پروژه کنارگذر مهرشهر است که مسیر دسترسی به فرودگاه پیام را تسهیل می کند.

شهردار کرج  گفت: فاز نخست این پروژه از رجائی شهر آغاز و انتهای آن به فرودگاه پیام متصل می شود که ترافیک شمال و جنوب شهر را تسهیل می‌کند.

سعیدی سیرائی با اشاره به اینکه فاز اول این پل حدود ۸۰۰ متر است، افزود: ادامه این پل حدود دو کیلومتر تا نزدیک خیابان چمن است که پیمانکار آن انتخاب و در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد. 

وی از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه خبر داد و گفت: فاز دوم آن از چهارراه دانش به سمت خیابان چمن به طول دو کیلومتر اجرایی خواهد شد.

سعیدی سیرائی عنوان کرد: مابقی این پروژه به طول چهار کیلومتر تا فرودگاه پیام است که در سال‌های آینده برنامه ریزی و اجرایی خواهد شد.

وی با تاکید بر این که اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت کار این دوره از مدیریت شهری است، بیان کرد: برنامه ریزی برای اجرای برخی از پروژه‌های شهری در مناطق محروم صورت گرفته و به مرور انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =