آیین تکریم ومعارفه شهردار کرج - کراپ‌شده

شهردار کرج اتحاد را لازمه پیشبرد کار جهادی دانست و گفت: خدمت به مردم را سر لوحه کار خود قرار می دهیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی عصر امروز (دوشنبه) نوزدهم مهرماه در مراسم تکریم و معارفه شهردار کرج، ضمن قدردانی از اعضای شورای ششم به منظور اعتماد و انتخاب وی همچنین تایید و صدور حکم از وزارت کشور، از خدمات چهار ساله اعضای شورای پنجم و علی کمالی زاده، شهردار سابق کرج تشکر کرد.

وی ضمن یادآوری این موضوع که هرچه داریم از برکت اهل بیت داریم، تاکید کرد خدمت به مردم را سر لوحه کار خود قرار می دهیم.

شهردار کرج در ادامه از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان البرز وامام جمعه کرج، نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، استاندار البرز، مدیران کل قضایی، انتظامی، نظامی و نظارتی در راستای همدلی و کار و خدمت به مردم نیز قدردانی کرد.

سعیدی با تاکید بر کار جهادی برای خدمت به مردم، گفت: امروز با خودم و مردم عهد می‌بندم که با کار جهادی و تلاش به سمت بهبود اوضاع و توسعه خدمات گام بردارم.

وی با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص امید دادن به مردم، عنوان کرد: با وجود جوانان انقلابی، آینده برای ایران و انقلاب اسلامی روشن خواهد بود. 

شهردار کرج اظهار امیدواری کرد: با تلاش بیشتر و کار جهادی بتوانیم مسیری که مسئولان در گذشته برای خدمت به مردم پیمودند ادامه دهیم و آینده ای روشن را برای شهر رقم بزنیم.

سعیدی اضافه کرد: برای تحقق خدمت و توسعه خدمت رسانی دست یاری را به سمت خادمان مردم دراز می کنم و امید است با اتحاد و همدلی بتوانیم این مهم را به نحو احسن محقق کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =