روز کودک

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج گفت: جشن های نشاط اجتماعی به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک در مراکز فرهنگی شهر کرج برگزار شد.

محمدجواد کاظمینی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، اظهار داشت: اداره بانوان و جوانان سازمان فرهنگی به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک، با همکاری و مشارکت فعال فرهنگسرای کوثر و فرهنگسرای طبیعت، اقدام به برگزاری جشن های نشاط اجتماعی ویژه کودکان کرد.

وی افزود: ورزش و سرگرمی، جنگ شادی، شادپیمایی عروسکی، کلاس های نجوم و شهر ترافیک، مسابقه و جایزه، مشاوره و موسیقی و بسیاری برنامه های دیگر، از جمله فعالیت هایی بود که در فضایی بسیار شاد و پرنشاط برای کودکان و خانواده های حاضر انجام شد.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج با اشاره به اینکه افزایش نشاط اجتماعی کودکان و حتی والدین آنها در شرایط سخت شیوع بیماری کرونا و در خانه ماندن  می تواند گام مهمی در بهبود روحیه فرزندان خانواده قلمداد شود، گفت: برگزاری این رویدادها در تحقق این مهم نقش پررنگی دارد.

کاظمینی اضافه کرد: امید است با همکاری کلیه دستگاه های مسئول در امور فرهنگی و اجتماعی، شاهد تعامل بیشتر حوزه های شهری و برگزاری رویدادهای بزرگ و نشاط آور برای شهروندان عزیز باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =