زیباسازی شهر

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: زیبا سازی دیوارهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و دانشگاه هنر در بلوار موذن با هدف ارتقای سیمای شهری اجرایی شده است.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌و گو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، از پاک‌سازی آلودگی از جداره‌های شهری و جلوه بخشیدن به دیواره‌های فرسوده و قدیمی شهر با تکنیک «سند بلاست» خبر داد و گفت: پروژه‌های نقاشی دیواری در شهر در نگاه نخست با هدف زیبا کردن منظر شهری اجرا می‌شود.

وی با مهم ارزیابی کردن اجرای نقاشی دیواری در زیباسازی شهر و تاثیر آن در روحیه شهروندان گفت: به منظور ارتقا سطح کیفی سیما و منظر شهری، معاونت زیبا سازی و اداره هنرهای شهری اقدام به اجرای چندین پروژه نقاشی دیواری در سطح شهر کرده که زیبا سازی دیوارهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و دانشگاه هنر در بلوار موذن در روزهای اخیر و  با تکنیک «سند بلاست» از جمله آن محسوب می‌شود.

بضاعتی پور در ادامه به بیان اینکه زیبا سازی دیوارهای مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی  ۱۴۰۰ و همچنین بیمارستان «شهید رجایی» در مهر امسال اجرایی شده، افزود: سیمای شهر، به عنوان عامل سازنده جسم شهر، نخستین منظری است که دیده می‌شود و در ذهن و حافظه مردم نقش می‌بندد بنابراین بهبود وضعیت و مناسب سازی این فضاها در افزایش روحیه و ایجاد نشاط اجتماعی شهروندان نقش مهمی ایفا می‌کند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج افزود: پاک‌سازی هر نوع آلودگی از جداره‌های شهری و جلوه بخشیدن به دیواره‌های فرسوده و قدیمی شهر به همت اداره هنرهای شهری معاونت زیباسازی با جدیت و سرعت بیشتری در حال انجام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =