• ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
  • کد خبر: 78441
دیدار

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از اراضی و املاک مد نظر برای احداث بازار روز میوه و تره بار در منطقه ۱۰ بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در پی جلسات متعدد و پیگیری‌های مستمر برای احداث دو بازار روز میوه و تره بار در منطقه ۱۰، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از اراضی و املاک پیشنهادی مرتبط با این امر بازدید کرد.

در این بازدید ابتدا از زمین دو هزار و ۸۰۰ متری از سرانه خدمات عمومی شهرک نیروی هوایی واقع در بزرگراه شهید لشگری (جاده مخصوص) بازدید شد.

 سپس در راستای پیشنهاد اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرداری کرج، در خصوص تبدیل زمین بلا استفاده مقابل مدرسه شهید آشتیانی کلاک به بازار روز میوه و تره بار، بازدیدی هم از این محل صورت گرفت و موافقت اولیه حاصل و برای بررسی فنی و کارشناسی حقوقی تمهیدات لازم فراهم شد.

 سرپرست منطقه ۱۰ در پایان این بازدید، ضمن تشکر از شهردار کلانشهر کرج در حمایت از طرح‌های توسعه منطقه، از جمله دستور مساعد برای احداث ۲ بازار روز میوه و تره بار از سوی سازمان میادین، ابراز امیدواری کرد و گفت:  بزودی شاهد آغاز مراحل اجرایی احداث بازار روز در این منطقه خواهیم بود.

حمیدرضا عبدالله پور افزود: با افتتاح این دو بازار روز علاوه بر تأمین رفاه شهروندان، به رونق تولید، اشتغال زایی و توانمند سازی خانواده‌ها کمک شایانی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =