تفاهم نامه فرهنگی

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر استان البرز و سازمان فرهنگی شهرداری کرج جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان خبر داد.

محمد جواد کاظمینی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، اظهار داشت: به منظور بهبود ارائه خدمات داوطلبین هلال احمر و  ارتقای کیفیت خدمت رسانی در حوزه سلامت به عموم شهروندان، تفاهم نامه همکاری بین سازمان فرهنگی شهرداری کرج و اداره کل جمعیت هلال احمر استان البرز منعقد شد.

وی ادامه داد: این تفاهم نامه براساس مصوبه شورای اسلامی شهر کرج درخصوص راه اندازی خانه‌های سلامت و خانه‌های هلال در مراکز تحت نظر سازمان فرهنگی شهرداری کرج، در راستای استفاده بهینه از ظرفیت های نیروی انسانی متخصص، امکانات و توانایی‌های اداره کل جمعیت هلال احمر تدوین شده و به امضای طرفین رسید.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج ادامه داد: انسجام عملکردهای داوطلبی، ارتقاء و بهبود کیفیت فعالیت‌های داوطلبی و خدمت رسانی به عموم مردم به صورت محله محوری از جمله خدماتی است که مقرر شده تا به شهروندان ارائه شود.

کاظمینی گفت: از تعهدات قابل ذکر طرفین می‌توان به صدور مجوزهای لازم برای تاسیس خانه‌های هلال، برنامه ریزی و برپایی ایستگاه‌ها و کاروان‌های سلامت، برگزاری مانورهای آمادگی در زمان بحران و... به عنوان تعهدهای جمعیت هلال احمر و همچنین فراهم کردن شرایط استقرار و اختصاص فضا برای خانه‌های سلامت و خانه هلال، همکاری جهت برگزاری کلاس‌های آموزشی مرتبط و اطلاع رسانی آنها و همکاری در برگزاری سمینارها و مانورها به عنوان تعهدات سازمان فرهنگی شهرداری کرج اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =