حاجی قاسمی

دبیر شورای شهر کرج یکی از اولویت‌های مهم شهرداری را برقراری ارتباط سامانه‌های اجرایی و فرایندی شهرداری با سامانه‌های مالی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، مجتبی حاجی قاسمی در کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک یکی از اولویت‌های مهم شهرداری را برقراری ارتباط سامانه‌های اجرایی و فرایندی با سامانه‌های مالی عنوان کرد.

وی گفت: سامانه‌های نرم‌افزاری مختلفی در بخش‌های مختلف شهرداری استفاده می‌شوند که به دلیل عدم ارتباط با سامانه‌های مالی کارکرد مؤثری ندارند.

عضو شورای شهر کرج افزود: به بیان فنی بهره‌بردار سامانه می‌تواند با درج اطلاعات ناکافی یا حتی عدم درج اطلاعات و به عبارتی با بای پس کردن سامانه اجرایی، ادامه عملیات خود را در سامانه مالی انجام دهد.

حاجی قاسمی تأکید کرد: این رویه غلط درنهایت منجر به عدم به‌روزرسانی سامانه اجرایی و بلااستفاده شدن آن در میان‌مدت می‌شود.

وی افزود: این اقدام به‌ظاهر کوچک که با هزینه کمتر از یک میلیارد تومان در کل سامانه‌های نرم‌افزاری شهرداری قابل انجام است، یکی از گام‌های اصلی هوشمند سازی و زیرساخت مباحث شفافیت است که در موضوعات مختلفی ازجمله آسفالت معابر مصداق دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =