1

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج به اهمیت احیا و توسعه فضای سبز در این منطقه اشاره کرد و گفت: این مهم به صورت ویژه در دستور کار است.

سید رضا فیض در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: زیباسازی محیط شهری و ایجاد شورونشاط محیطی و توسعه و تنوع فضای سبز هم‌زمان با آغاز فصل پاییز در حال انجام است.  

وی گفت: در این فصل که شاهد تغییر رنگ‌ها در بوستان‌های شهر خواهیم بود گل‌کاری گل‌های پاییزی و استفاده ازگل‌های مقاوم با اقلیم منطقه و متناسب با آب‌وهوای پاییزی در سطح منطقه کاشته می‌شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج عنوان کرد: تعویض کف‌پوش محوطه بازی کودکان پارک پدر به مساحت ۴۹۰ مترمربع و بهسازی فضای سبز پارک‌های سطح منطقه همچنین کاشت انواع درخت، درختچه و گل فصلی در سطح منطقه صورت گرفته است.

فیض با اشاره به اینکه ۱۲ هزار مترمربع از عرصه‌های سبز منطقه علف زدایی شده است، افزود: حذف و جمع‌آوری سرشاخه‌های خشک و خطرساز و درختان خشک خطرساز نیز به همت نیروهای خدمات شهر منطقه انجام‌شده است.

وی از جمع‌آوری خاک مازاد و نخاله‌های ساختمانی پای درختان حاشیه معابر و ایجاد آبخور مناسب همچنین تعمیر و ترمیم لوله‌های انتقال آب عرصه‌های فضای سبز خبر داد و افزود:  توسعه و جنگل‌کاری سطح منطقه طبق برنامه زمان‌بندی ماهیانه انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =