رحیمی

نایب‌رئیس شورای شهر کرج گفت: در حوزه سرمایه‌گذاری به‌قدر کافی شعار داده‌شده است. به‌جای شعار دادن، تشریفات برای حضور سرمایه‌گذار را کاهش دهیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، علیرضا رحیمی در جلسه کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت‌ها، بابیان اینکه تنها تعدادی از شهرهای کشور در امر جذب سرمایه‌گذار موفق بوده‌اند، کرج را در این زمینه ناموفق عنوان کرد.

رحیمی، گفت: می‌گویند سرمایه و پول ترسو است و به‌سرعت خودش را از دید پنهان می‌کند. ازاین‌رو اگر می‌خواهیم اتفاق خوبی را درزمینهٔ جذب سرمایه‌گذار رقم بزنیم، باید موانع و محدودیت‌ها را برای علاقه‌مندان و صاحبان سرمایه برطرف کنیم.

این عضو شورای شهر کرج اذعان کرد: متأسفانه ما در کرج چیزی به نام تکریم سرمایه‌گذاران و تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری را نمی‌بینیم شیوه‌نامه‌ای که هم‌اکنون در حوزه سرمایه‌گذاری مورداستفاده قرار می‌گیرد، باید بازنگری شود.

رحیمی از شهرداری کرج خواست با کاهش تشریفات، راه را برای ورود و حضور سرمایه‌گذاران بازکرده و هموار سازد تا عرضه خدمات فرهنگی، هنری، اجتماعی، عمرانی، رفاهی و تفریحی در شهر تسریع و توسعه یابد.

وی یکی از دغدغه‌های اساسی سازمان‌های سرمایه‌گذاری را کمک به ایجاد منبع پایدار درآمد برای توسعه پایدار شهرها دانست و بیان کرد: در این راه باید از ظرفیت‌های موجود بهترین بهره را برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =