حاج آقا سعیدی

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و جوانان شورای شهر کرج با انتقاد از هجمه‌هایی که به صحبت‌های هفته پیش او در فضای مجازی مطرح‌شده بود، گفت: تنها درخواست ما رعایت انصاف و عدالت در همه ابعاد بود.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر کرج،حجت‌الاسلام علیرضا سعیدی در نطق پیش از دستور خود در بیستمین جلسه علنی شورا از کسانی که در روزهای اخیر هجمه‌های بی‌حدواندازه‌ای را نسبت به شورا و شخص او مطرح کرده‌اند، گلایه کرد و گفت: در جلسه گذشته بنده توصیه کردم که در قضاوت‌هایمان جنبه انصاف و عدالت را رعایت کنیم. اما این گفته به مذاق برخی خوش نیامده و به‌شدت نسبت به فضاسازی و تخریب ما همت گماردند.

سعیدی، اضافه کرد: نباید مثال آیه شریفه قرآن باشیم که «هر جا که به نفع ماست و با مقاصدمان همراه است، خوشایندمان باشد و هرکجا خوشایندمان نیست، شروع به تکفیر و تخریب کنیم«.

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و جوانان شورای شهر کرج با اذعان بر اینکه کار برای رضای خدا نباید ادبیات قبیح داشته باشد، اضافه کرد: ما که گفتیم اشتباه کردیم و جبران می‌کنیم. دلیل این‌همه تداوم و استمرار در هجمه‌ها چیست؟

سعیدی امربه‌معروف و نهی از منکر را دارای حدود و قواعدی دانست و تأکید کرد: نباید از امربه‌معروف و نهی از منکر در مسیر سوءاستفاده‌های شخصی و دامن زدن به دشمنی‌ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به این مصرع که «گر تو با بد، بد کنی پس فرق چیست؟» گفت: عده‌ای به اسم برخی جریان‌های فکری و شخصیت‌های والای دینی و اجتماعی دست به تخریب افراد و جایگاه‌ها می‌زنند، که این امر به‌هیچ‌وجه زیبنده نیست.

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و جوانان شورای شهر کرج گفت: نماینده ولی‌فقیه در استان البرز از دامن زدن به این جریان به‌هیچ‌وجه رضایت ندارد.

سعیدی بابیان اینکه درباره تخلف رخ‌داده تذکرات لازم داده‌شده و پیگیری‌ها در حال انجام است، تأکید کرد: ما باکسی زد و بند نداریم و در مقابل تخلف ایستادگی خواهیم کرد اما هر اقدامی باید در قالب رعایت انصاف و عدالت انجام گیرد.

وی همچنین در خصوص طرح بعضی مشکلات و دغدغه‌های اعضای شورا با شهردار که موجب بروز تنش در شهر می‌شود، اضافه کرد: نباید همه‌چیز را به صحن بکشیم. از شهردار می‌خواهیم روزها و ساعاتی را برای گفت‌وگو و پاسخ‌دهی به سؤالات و ابهامات اعضای شورای شهر در این محل حضور پیدا کند.

هفته گذشته موضوع استفاده شخصی یکی از اعضای شورای شهر کرج از خودروی متعلق به شهرداری، حواشی گسترده‌ای را به همراه داشت که اعضای این شورا در جلسه روز یکشنبه ضمن عذرخواهی از شهروندان، نکاتی را درباره ضرورت رعایت انصاف در انتقادات مطرح کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =