حمید رضا عسگری

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: شهروندان از مراجعه به بهشت سکینه (س) در روزهای پنجشنبه و جمعه خودداری و زیارت اهل قبور و برگزاری مراسم عزاداری را به روزهای دیگر هفته موکول کنند.

حمیدرضا عسگری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: طی ۲۰ ماه گذشته تعداد زیادی از هموطنان ما بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند که این امر باعث شده تراکم کاری همکاران ما در مجموعه سازمان مدیریت آرامستان‌ها افزایش قابل توجهی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون این سازمان به بیش از ۱۲ هزار متوفی خدمات رسانی کرده، افزود: حتی اگر نیمی این متوفیان هم در آرامستان بهشت سکینه (س) دفن شده باشند، طی این مدت شاهد حجم زیادی از مراجعات  شهروندان به این مجموعه بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه با تغییر رنگ‌های شهرستان‌های البرز مراجعه مردم برای زیارت اهل قبور به ویژه در روزهای پایانی هفته افزایش قابل توجهی داشته، گفت: در کنار زائران، کسانی که اقدام به برگزاری مراسم سوم، هفتم و ... عزیز از دست رفته خود می کنند نیز به ازدحام بهشت سکینه اضافه می‌کنند.

این مسئول ابراز کرد: فقط در پنجشنبه گذشته شاهد برپایی ۳۵۰ مراسم عزاداری در آرامستان بهشت سکینه (س) بودیم که اگر در هر یک از این مراسم‌ها ۱۰۰ نفر حاضر شده باشند، در یک روز بیش از ۳۵ هزار نفر در این مجموعه حضور داشته اند.

عسگری ادامه داد: از شهروندان درخواست می‌شود برای حفظ سلامت خود هم که شده  از مراجعه به بهشت سکینه (س) در روزهای پنجشنبه و جمعه خودداری و زیارت اهل قبور و برگزاری مراسم عزاداری را به روزهای دیگر هفته موکول کنند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با اشاره به مشکل ترافیک محدوده آرامستان بهشت سکینه (س) نیز اشاره کرد و افزود: ورودی و خروجی آرامستان بهشت سکینه ظرفیت مشخصی دارد و چون در روزهای پایانی هفته شاهد تردد تعداد زیادی خودرو در این محدوده هستیم، به ناگزیر ترافیک ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: البته در حال احداث خروجی جدیدی در قسمت غربی این آرامستان هستیم که با تکمیل آن بخشی از معضل ترافیک این محدوده حل خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =