صنایع دستی

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج از برپایی نمایشگاه هنرمندان صنایع‌دستی البرز و قزوین در پارک ملی ایران کوچک خبر داد.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز از برپایی نمایشگاه  هنرمندان صنایع‌دستی البرز و قزوین در پارک ایران کوچک خبر داد و گفت: این نمایشگاه از پنجم تا هفتم آبان‌ ماه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ هرروز پذیرای شهروندان خواهد بود.

وی گفت: این جشنواره با مشارکت  اتاق بازرگانی البرز، شهرداری کرج و همکاری مجمع صنایع‌دستی و کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی قزوین برگزار می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج توضیح داد: برگزاری چنین جشنواره و برنامه‌های مشابه علاوه بر برند سازی شهری می‌تواند در رونق گردشگری و تولیدات صنایع‌دستی هر دو استان مؤثر باشد.

بضاعتی پور برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و موضوعی را لازمه پویایی شهر عنوان کرد و افزود: تا پایان سال جشنواره‌های  مختلفی در حوزه‌های گردشگری برای اجرا در پارک ملی ایران کوچک برنامه‌ریزی‌شده تا زمینه‌های سرمایه‌گذاری در شهر و جذب گردشگر بیش‌ازپیش فراهم شود.

وی ایجاد زمینه‌های گردشگری جهت معرفی ظرفیت‌های اقوام مختلف و آشنایی با صنایع‌دستی هر دو استان البرز و قزوین را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =