چپردار

رئیس شورای شهر کرج گفت: مدیریت شهری کرج به تعهداتش در قبال موسسه رازی عمل می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، جواد چپردار در بازدید از موسسه تحقیقاتی رازی که با حضور شهردار و اعضای شورا انجام شد، با اشاره به اینکه مدیریت شهری در دوره گذشته تعهداتی را در قبال این موسسه به عهده گرفته بود، اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد با توجه به حساسیت عملکرد موسسه و ضرورت تکمیل پروژه‌های ساختمانی و آزمایشگاهی عمل به تعهدات مذکور در اولویت شهرداری قرار گیرد.

وی اضافه کرد: موسسه رازی با توجه به اشرافی که در حوزه تخصصی و ساخت آزمایشگاه‌ها دارد، پیمانکار و مدیریت پروژه‌ها را به عهده خواهد گرفت تا اشکالی که در سال‌های گذشته در تعهدات شهرداری و پیمانکاران ایجادشده است، تکرار نشود.

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به اراده و انگیزه‌ای که در تکمیل پروژه‌های موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی در مجموعه مدیریت شهری کرج وجود دارد، گفت: به‌عنوان عضو شورا نظارت بر انجام پروژه‌ها را به عهده‌داریم تا تعهد پذیرفته‌شده به بهترین شکل انجام شود.

چپردار گفت: امیدواریم با توجه به شرایط اقتصادی و بودجه‌هایی که در حوزه‌های عمران و آبادانی شهرداری وجود دارد بتوانیم به تعهدات عمل کنیم.

گفتنی است؛ رئیس شورای شهر و اعضای شورای شهر به همراه شهردار کرج از قسمت‌های مختلف این موسسه بازدید کردند.

در این بازدید سخنگو، روسای کمیسیون عمران و حمل‌ونقل، کمیسیون فرهنگی هنری اجتماعی، مرکز پژوهش‌ها و مطالعات و کمیسیون شهرسازی و معماری حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =