55 - کراپ‌شده

سرپرست منطقه هفت شهردای کرج گفت: نگهداشت شهر مهمترین اولویت مدیریت شهری در راستای رفاه و آسایش شهروندان است.

عباس کمالی روستا در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، ضمن تاکید بر لزوم هماهنگی و یکپارچگی در ارائه خدمات در شهر، گفت: مهمترین اولویت منطقه نگهداشت شهر و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.

وی ضمن بازدید مستمر از سطح منطقه عنوان کرد: نوع عملکرد کارگران و خدمتگزاری به شهروندان در سطح منطقه عامل ایجاد انگیزه و  دریافت بازخورده  ویژه در حوزه نگهداشت بهینه شهر است.

وی رفت و روب شهر، استفاده از کارگران مجرب و پیمانکاران متعهد و آبیاری فضای سبز همچنین پالکسازی و بهسازی معابر و خیابان ها را از اقدامات منطقه در این خصوص برشمرد.

این مسئول  وضعیت توزیع و نظافت مخازن مکانیزه زباله، شستشوی جداول، جلوگیری از خشک شدن درختان، طرح لایروبی کانال ها، حوضچه ها، تله های زباله گیر، پاکسازی مسیرها و کانال ها، تقویت مشارکت شهروندان و تبلیغ در زمینه تفکیک زباله، پایش و شناسایی نقاط مخاطره آمیز را از دیگر اقدامات منطقه در نگهداشت شهر عنوان کرد.  

وی گفت: همچنین با توجه به آغاز فصل بارندگی عملیات لایروبی، رسوب برداری و پاکسازی مسیل ها و کانال های منطقه به منظور جلوگیری از خسارت های احتمالی در بارش های فصلی انجام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =