منعمی

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: تکریم ارباب‌رجوع باکیفیت خوبی در بهشت سکینه (س) انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، فاطمه منعمی در بازدید از آرامستان بهشت سکینه(س) که با حضور تنی چند از اعضای شورا همراه بود، با اشاره به‌سختی کار در این سازمان اظهار کرد: با توجه به شرایط ویژه‌ای که در این سازمان وجود دارد، باید به‌سلامت روح و روان کارکنان مجموعه به‌خصوص کارکنان ساختمان معراج توجه ویژه‌ای شود

وی بر پاداش و ایجاد انگیزه برای کارکنان مجموعه سازمان آرامستان ها تأکید کرد و افزود: درست است که با دادن امتیاز و پاداش و ... نمی‌توان از میزان فشار و استرسی که به کارکنان این مجموعه وارد می‌شود، کاست ولی می‌توان برای آن‌ها ایجاد انگیزه کرد.

رئیس کمیته بانوان، کودک و خانواده شورای شهر کرج با اشاره به تغییر و تحولات ایجادشده در آرامستان بهشت سکینه (س) طی چند سال گذشته عنوان کرد: فضای کنونی به‌هیچ‌وجه قابل‌مقایسه با سال‌های گذشته نیست، طی سه سال اخیر اقدامات مطلوبی در حوزه پرسنلی، عمرانی، سیما منظر شهری، اجتماعی و فرهنگی در این مجموعه انجام‌شده است که قابل‌تقدیر است.

منعمی ادامه داد: درگذشته بهشت سکینه (س) دارای فضایی یکنواخت بود اما هم‌اکنون به دلیل توجه به سیما و منظر شهری، آرامش مطلوبی در آن حاکم است و این مهم موجب تسهیل در حضور شهروندان و خانواده‌های عزادار شده است.

وی یادآور شد: یکی دیگر از مواردی که همیشه مورد تأکید و توجه مدیریت شهری و شورای شهر بوده، تکریم ارباب‌رجوع و انجام امور مربوط به آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن است که این مهم باکیفیت خوبی در بهشت سکینه (س) در حال انجام است و سبب رضایت‌مندی شهروندان شده است.

خزانه‌دار شورای شهر کرج بر اجرای طرح‌های خلاقانه بارنگ آمیزی خاص به‌منظور ارتقای روحیه کارکنان و افزایش ایجاد آرامش خانواده‌های عزادار در زمان حضور در آرامستان تأکید کرد و گفت: درست است که بهشت سکینه (س) به‌صورت متوالی به‌عنوان آرامستان سبز کشور معرفی‌شده، اما به دلیل مساحت زیاد و وجود اماکن مختلف می‌توان طرح‌های مختلف فضای سبز و زیبایی بصری در آن اجرا کرد.

منعمی بر حضور افراد صاحب‌نظر و خلاق در مجموعه سازمان آرامستان ها تأکید کرد و افزود: طی سه سال گذشته به دلیل حضور تیم مدیریتی و پرسنلی خلاق در سازمان شاهد اجرای پروژه های مختلف بودیم که فضای آرامستان از رکود و یکنواختی خارج‌شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =