پسماند

شهردار کرج بر بازسازی تجهیزات و ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی در بازدید از سازمان مدیریت پسماند خواستار اقدامی جهادی در بازسازی تجهیزات و ماشین‌آلات این سازمان شد و گفت: هزینه‌های بازسازی کمتر و به‌صرفه‌تر از خرید تجهیزات جدید است بر همین اساس بهره‌گیری از تجهیزات موجود به‌منظور کاهش هزینه‌های جاری پیشنهاد می‌شود.

وی ضمن قدردانی از عملکرد سازمان در مقابله با آب‌گرفتگی‌های ناشی از بارندگی، به حجم قابل‌توجه بارش‌های اخیر اشاره کرد و گفت: شهرداری کرج با اقدام جهادی و آماده‌باش کامل نسبت به پیشگیری و رفع آب‌گرفتگی‌های احتمالی در سطح شهر اقدام کرد که دراین‌بین تلاش سازمان پسماند در خور تحسین است.

شهردار کرج در بخش دیگری ضمن ابراز تأسف از بروز خسارت روان آب شهرک جهان‌نما، گفت: گرچه حضور به‌موقع عوامل شهرداری کرج در محل موجب هدایت روان آب‌ها و پاک‌سازی معابر همچنین جلوگیری از خسارت بیشتر به شهروندان شد، اما این خسارت اندک نیز شایسته کلان‌شهر کرج نیست و ضروری است با برنامه‌ریزی درست و تلاش مضاعف به نقطه‌ای برسیم تا در آینده شاهد این‌گونه موارد نباشیم.

سعیدی افزود: به‌منظور جلوگیری از خسارات احتمالی به شهر و شهروندان هنگام بارش‌های طولانی، استفاده بهینه از تجهیزات و ماشین‌آلات بسیار مهم است و سازمان پسماند باید هر چه سریع‌تر نسبت به بازسازی و بروز رسانی تجهیزات اقدام کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =