احداله احمدی پرگو

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از تعیین و تکلیف عرصه و اعیان املاک واقع در اراضی تعاونی لشکر ده سید الشهدا (ع) (شهرک یاس) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، احدالله احمدی پرگو در جلسه‌ای که با حضور منوچهر غفاری مدیر منطقه شش شهرداری کرج و دیگر مسئولان مرتبط برگزار شد، بر لزوم اهتمام همه حوزه‌های دخیل برای حل مشکلات ساکنان شهرک یاس تأکید کرد و گفت: احداث خلاف مفاد پروانه ساختمانی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز مشکل بزرگ این شهرک است.

وی در این جلسه که به‌منظور رسیدگی و تعیین و تکلیف ساخت‌وسازهایی که سال‌های گذشته در این شهرک صورت گرفته برگزار شد، تأکید کرد: بهره‌برداری از فرصت تهیه طرح تفضیلی آتی شهر برای پیش‌بینی خدمات محلی موردنیاز ساکنان این شهرک ضروری است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج همچنین بر لزوم تشکیل جلسات هفتگی منظم به‌منظور رفع مشکلات مرتبط با اراضی این شهرک تأکید کرد و گفت: شهرداری‌ کرج طبق قانون در جهت رفع مشکلات این محدوده اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

گفتنی است؛ در این جلسه مقرر شد منطقه شش شهرداری کرج با تشکیل کارگروهی متشکل از نمایندگان معاونت شهرسازی و معماری، مدیریت اجرایی کمیسیون ماده ۱۰۰ و تعاونی مسکن نسبت به حل مشکلات مرتبط با ساخت‌وسازها اقدام کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =