ملاقات مردمی شهردار کرج

چهارمین جلسه «چهارشنبه های مردمی» با حضور بیش از ۱۰۰ شهروند کرجی برای اولین بار در مصلی کرج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، چهارمین جلسه از مجموعه ملاقات‌های مردمی شهردار کرج با شهروندان با عنوان «چهارشنبه‌های مردمی» از ساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح امروز برگزار شد.

در این جلسه که برای اولین بار در مصلی کرج واقع در بلوار امام زاده حسن (ع) برگزار شد، بیش از ۱۰۰ شهروند کرجی حضور داشته و در دیداری چهره به چهره با مصطفی سعیدی سیرائی، شهردار کرج و برخی از معاونان و مدیران این مجموعه، پیگیر رفع مشکلات و خواسته‌های خود شدند.

شهردار کرج در این دیدار صمیمی طبق روال هفته‌های گذشته، شنوای مسائل و خواسته‌های مراجعان بود و پس از بررسی آنها، دستور لازم جهت رفع اغلب مشکلات ارجاعی را صادر کرد.

با توجه به نگاه ویژه آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج و نماینده محترم ولی فقیه در استان البرز مبنی بر ضرورت تکریم ارباب رجوع و رسیدگی فوری به مشکلات شهروندان، بنا شده جلسات آتی ملاقات مردمی شهردار نیز در مصلی کرج برگزار شود.

شهروندان کرجی چهارشنبه‌های هر هفته می‌توانند با حضور در صحن مصلی و اخذ نوبت، برای دیدار با شهردار کرج اقدام و مشکل خود را مطرح کنند.

گفتنی است کلیه پروتکل‌های بهداشتی در جلسات چهارشنبه‌های مردمی رعایت می‌شود و شهروندان می‌توانند بدون دغدغه نسبت به پیگیری مسائل خود اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =